عملکرد بانک دی در دوره جدید مدیریتی، الگویی برای سایر بانک‌هاست

تهران- ایرنابازار- سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در نشست «ارزیابی عملکرد شعب و تبیین استراتژی‌های سال ۱۴۰۴» که هم‌زمان با دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و پانزدهمین سالروز تأسیس بانک دی برگزار شد، از عملکرد ۱۰۰ روزه اخیر بانک به‌عنوان الگویی شاخص در نظام بانکی کشور یاد کرد.

به گزارش ایرنابازار از روابط‌عمومی بانک دی؛ سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در نشست «ارزیابی عملکرد شعب و تبیین استراتژی‌های سال ۱۴۰۴» که هم‌زمان با دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) و پانزدهمین سالروز تأسیس بانک دی برگزار شد، از عملکرد ۱۰۰ روزه اخیر بانک به‌عنوان الگویی شاخص در نظام بانکی کشور یاد کرد.

اوحدی با اشاره به دستاوردهای هیأت‌مدیره جدید بانک دی گفت: «بانک دی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌هایی‌ست که آن را در میان بانک‌های کشور متمایز کرده است. عملکرد ۱۰۰ روزه هیأت‌مدیره این بانک، از زمان آغاز به کار تاکنون، در شورای عالی بانک‌ها توسط رئیس‌کل بانک مرکزی به‌عنوان الگویی متعالی برای سایر بانک‌ها معرفی شده است.»

وی افزود: «مجموعه اقدامات انجام‌شده در این بازه کوتاه نشان می‌دهد که در بانک دی، هم ظرفیت مدیریتی بالا وجود دارد و هم کارکنانی توانمند، متعهد و هدف‌مند حضور دارند که این توفیقات را رقم زده‌اند.»

اوحدی در ادامه با اشاره به پانزدهمین سالروز تأسیس بانک دی اظهار کرد: «۱۵ سالگی، در زندگی انسان نشانه بلوغ است. امروز بانک دی نیز به این بلوغ رسیده است؛ بلوغ سازمانی، مدیریتی و حرفه‌ای که اگر تداوم یابد، می‌تواند این بانک را به جایگاه واقعی و شایسته خود در نظام بانکی کشور بازگرداند.»

معاون رئیس‌جمهور، هدف اصلی این نشست را تعمیق شناخت کارکنان بانک دی از مأموریت و رسالت سازمان دانست و تصریح کرد: «شناخت و معرفت نسبت به مسیر و جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم، عامل کلیدی موفقیت در دستیابی به اهداف است. اگر این نشست بتواند بینش و آگاهی کارکنان نسبت به مسئولیتی که بر عهده دارند را افزایش دهد، قطعاً نشانه اثربخشی آن خواهد بود.»

اوحدی در پایان با تأکید بر رسالت اخلاقی بانک دی و سازمان‌های تابعه بنیاد شهید گفت: «فارغ از مسئولیت سازمانی، ادای احترام به شهدا و حمایت همه‌جانبه از خانواده‌های معزز آنان، وظیفه‌ای انسانی، اخلاقی و ارزش‌مدار است. خدمات بانکی، بیمه‌ای و حمایتی به این عزیزان باید با کیفیت، عزت و سهولت همراه باشد؛ و این دیدگاه باید به‌عنوان مبنای فعالیت ما در تمامی سطوح سازمانی نهادینه شود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.